Elk antwoord telt. Ontdek hoe je stem het verschil maakt!
Bij InternetPanel.be telt elke mening. Dankzij jou voeren wij studies uit die de beslissingen van ondernemingen, instellingen en merken beïnvloeden. Ontdek hier hoe je stem het verschil maakt!
Meer dan
100.000 panelisten
Je stem legt gewicht in de schaal. Wanneer je aan een enquête deelneemt, druk je niet enkel een mening uit, maar help je mee de evolutie van producten en diensten van morgen uit te tekenen. Deze pagina is opgedragen aan jullie, de panelleden, om jullie duidelijk te maken hoe jullie engagement werkelijk een impact kan hebben op de beslissingen die door ondernemingen of overheden genomen worden.
Dankzij je deelname helpt je mening om belangrijke beslissingen in diverse gebieden te beïnvloeden, waarvan we er hier een aantal oplijsten:
Je mening telt …
voor meer mobiliteit in Brussel
Door regelmatig de gebruikers van de Brusselse wegen te ondervragen via InternetPanel.be, houdt Brussel Mobiliteit rekening met jouw mening en verbetert zo de mobiliteit in het Brusselse gewest.



om een merk keelpastilles te herlanceren.
Dankzij jouw feedback bij keelpijn heeft het Belgische laboratorium Qualiphar een communicatiecampagne gelanceerd om de Medica-keelpastilles opnieuw onder de aandacht te brengen.

om donaties aan verenigingen voor mensen met een handicap en kinderen in armoede aan te moedigen.
Door de impact van hun acties te meten, moedigen Viva For Life Belgen aan om te doneren en solidair te zijn met mensen met een handicap en kinderen die onder de armoedegrens leven.

om mensen bewust te maken van de problemen van blinden en slechtzienden.
Door hun communicatiecampagnes te evalueren, sensibiliseert de Brailleliga het brede publiek over de dagelijkse moeilijkheden van blinde en slechtziende personen.

om beter in te spelen op de verwachtingen rond gezondheidszorgdekking.
Door Belgen te bevragen over hun gedrag en verwachtingen ten opzichte van mutualiteiten, hebben de Christelijke Mutualiteiten een digitaal aanbod ontwikkeld dat aansluit bij de noden van hun leden.

om mensen bewust te maken van energiezuinigheid en woningisolatie.
Door Brusselaars te bevragen over hun woningisolatie en energieverbruik, heeft Brussel Leefmilieu strategieën ontwikkeld om hen aan te zetten tot energiebesparing.

om gedrag en verwachtingen rond toerisme beter te begrijpen
Door uw vakantiegewoonten en voorkeuren beter te leren kennen, heeft Atout France toeristische bestemmingen voorgesteld die beter bij uw wensen aansluiten.

om je winkelervaring te verbeteren
Dankzij jouw feedback over aankopen in winkels hebben grote winkelketens hun aanbod aangepast aan uw winkelverwachtingen


om het bereik en de kwaliteit van de media te meten
Door jouw mediagewoonten en voorkeuren te onderzoeken, hebben grote mediagroepen hun programma’s en content op tv, radio, online en in de geschreven pers kunnen verbeteren.



om de impact van reclamecampagnes te evalueren
Dankzij jouw feedback over hun reclamecampagnes hebben veel merken en adverteerders hun communicatie kunnen optimaliseren om beter aan jouw verwachtingen te voldoen.




om werkzoekenden en werkgevers beter te ondersteunen
Door de situatie en behoeften van werkzoekenden en werkgevers in Brussel beter te begrijpen, heeft Actiris het werkgelegenheidspercentage kunnen verhogen.

om het sorteren van afval en de openbare netheid aan te moedigen
Door het gedrag en de verwachtingen van de Brusselse bevolking beter te begrijpen, heeft Brussel Netheid concrete acties ondernomen om het sorteren van afval en de netheid op straat te bevorderen.

om een gezonde en duurzame voeding te bevorderen
Door de voorkeuren en eetgewoonten van de Brusselaars beter te begrijpen, heeft Brussel Leefmilieu zijn “Good Food”-strategie ontwikkeld en aangepast ter promotie van gezonde en duurzame voeding.
